Articol: EX10011826
|Model: RC-SOQ1
Livrare aprox. vineri, 3 mai
Bazat pe 21 recenzii
Cautam un cuptor cu iesire de abur pentru coacerea painii si am dat peste acest model. Cuptorul are un design mat, cochet, care dă o impresie relativ de înaltă calitate în bucătărie. Familia mea îl folosește de aproximativ două luni și suntem foarte mulțumiți. Cuptorul se încălzește rapid, distribuie bine căldura, coace până la 230 de grade și coace foarte uniform. Raportul pret/performanta este excelent. Acest cuptor are o manoperă bună. Funcția de abur este exact ceea ce promite. Instalarea a fost foarte ușoară și este ușor de curățat după utilizare. În plus, cuptorul are atât de multe programe cu multe opțiuni diferite încât a durat ceva timp pentru a le încerca pe toate. Aproape toate încercările mele de coacere au fost cu pâine și carne de rață (până în prezent) și gustul este bun. Deoarece exteriorul ușii cuptorului este încălzit doar la 230 de grade, nu există niciun risc pentru copii sau animale de companie. Pana acum am reusit sa gazduim toate painele/ratele, desi volumul intern al cuptorului este cam mic dupa gustul meu. Zona tactilă din față este echipată cu un panou de control care face ca butoanele externe să nu fie necesare și oferă numeroase programe funcționale cu imagini mici care se explică de la sine. Zona tactilă arată elegantă și este ușor de utilizat chiar și cu degetele ude. După două luni de utilizare, am obținut rezultate foarte bune și sunt mulțumit de el. Cred că este un dispozitiv grozav cu caracteristicile descrise pe site și cu siguranță l-aș cumpăra din nou. Acum nu mai rămâne decât ca cuptorul să-și demonstreze longevitatea. Concluzia generală: „O recomandare clară de cumpărare”. Avantaje: - Nu se incalzeste pe usa - Se incalzeste rapid - Pret accesibil - Functie de abur - Design elegant - Rezultate uniforme la coacere - Multe programe - Panou de control convenabil Dezavantaje: - Volumul/dimensiunea destul de mic - Temperatura doar pana la 230 de grade Celsius
Acest produs arată foarte high-end, bogat în caracteristici, iar dimensiunea este perfectă, îl iubesc foarte mult și abia aștept să îl folosesc.
Calitatea este uimitoare, nu mă așteptam să fiu atât de drăguț în persoană. Sunt atât de mulțumit de articolul meu ❤️.
Produsul arată uimitor. Este destul de convenabil de utilizat și are mai multe funcții decât celălalt cuptor. Designul interior este ușor de făcut curățarea după utilizare.
Cuptorul funcționează bine, dar foarte dezamăgit de faptul că cuptorul vine fără un manual de utilizare și o descriere despre cum funcționează mașina etc.
Cuptorul funcționează bine și cu o descriere detaliată despre cum funcționează mașina etc. alegere bună ;)
Recomand acest cuptor, este foarte rapid si usor de gatit, preparatele devin suculente cu coaja copta, recomand
Răspuns de la
Produs bun, face ceea ce s-a promis si pretul este de asemenea grozav.
Frumos produs! design frumos și funcționalitate bună~~~
Am cumpărat anul trecut cuptorul cu abur de la Expondo GmbH, care părea a fi de înaltă calitate și nici nu tocmai ieftin. Trebuie sa spun un lucru: atata timp cat functioneaza cuptorul este un lucru grozav - din pacate bucuria nu a durat mult: dupa doar 5 luni aparatul a renuntat (scurtcircuit). Așa că am aplicat pentru reparație, aparatul a fost ridicat, reparat și în 3 săptămâni l-am primit înapoi. Surpriza proastă a venit la despachetare: când am îndepărtat ultimele straturi de folie cu bule, inserția de sticlă a ușii cuptorului era în fața mea în mii de mici cioburi de sticlă! Se pare ca aparatul a cazut pe jos, fie in timpul transportului, fie in departamentul de reparatii, nu stiu. Am aflat că nu eu, ci expeditorul (Expondo) trebuia să raporteze paguba furnizorului de servicii de colet. Cu toate acestea, Expondo nu era interesat de acest lucru. La început au existat câteva sugestii creative și fără sens: îmi trimiteau o ușă nouă pe care apoi o puteam instala singur (Bună ziua??? Micile cioburi de sticlă pătrunseseră chiar prin fantele în interiorul dispozitivului!) sau aș putea foloseste-l pe cel voluminos ((de asemenea, foarte greu la 18 kg) duce aparatul la un colet. Le-am refuzat pe amândouă, iar în cele din urmă dispozitivul a fost ridicat pentru reparații ulterioare (nr. 2). De data asta a durat destul de mult. Când au fost întrebați, ei au spus că departamentul de reparații nu știe ce să facă (Bună ziua? Am trimis deja o descriere cuprinzătoare a daunei prin e-mail, iar imprimarea mea a descrierii deteriorării, inclusiv fotografii tipărite a fost inclusă în pachet!). Lucrurile au devenit și mai bizare două săptămâni mai târziu: dispozitivul fusese acum reparat, dar procesul nu a putut fi găsit în sistem. A fost nevoie de încă câteva e-mailuri pentru ca dispozitivul să se întoarcă în sfârșit de la reparația nr. 2. Da, ușa de sticlă fusese înlocuită, DAR: A venit aparatul – pentru a doua oară! – într-o stare mult mai proastă decât înainte de reparație: Primul lucru pe care l-am observat a fost că tava de colectare a apei avea o crăpătură lungă și un colț era rupt. In plus, nu s-a mai inchis corespunzator pentru ca duza de iesire a aburului - care probabil a fost instalata gresit - era in cale. Acum, tava de colectare a apei spartă atârna în stânga. În plus, toate cele patru picioare au fost montate atât de strâmb și strâmb încât întregul dispozitiv s-a răsturnat (picioarele din față aproape că nu mai atingeau podeaua). Placa de bază (înainte complet intactă) a fost înlocuită cu o placă de bază veche și complet înțepată (trei adâncituri clare și mari). Una peste alta: în loc de reparații, sunt mai probabile daune materiale! Tot acest scenariu a durat timp de 3 luni (!).După aceste două reparații nereușite (dacă s-ar putea vorbi chiar de reparații în ultimul caz!) am cerut restituirea prețului de achiziție. Din nou, mi-au spus inițial că ar trebui să trimit singur dispozitivul, că îl vor verifica în departamentul de reparații și apoi îmi vor trimite o estimare de cost (Bună ziua??? Pentru pagube, care de data aceasta a fost perfect cauzată de tehnicienii Expondo? ??). A fost nevoie de câteva e-mailuri mai energice înainte ca dispozitivul să fie în sfârșit preluat (pentru a treia oară!). Apoi au fost nesfârșite „discuții” pe e-mail cu diverșii funcționari (în schimbare constantă) până când (după 3,5 luni fără cuptor!) mi s-a restituit în sfârșit prețul de achiziție - dar după ce am dedus micul bonus pe care îl primisem pentru toate necazurile primite. .
Răspuns de la
Cu multă experiență și scopul de a oferi o calitate excelentă, economisind în același timp bani, dezvoltăm propriile noastre mărci puternice, cu design durabil, „Made in Germany”. Caracterizati prin peste 1.000.000 de clienți mulțumiți, dezvoltăm constant noi metode pentru a îndeplini personal dorințele și cerințele individuale.