Articol: EX10011825
|Model: RC-SOQ3
Livrare aprox. luni, 6 mai
Bazat pe 9 recenzii
produsul este grozav, treaba foarte buna pentru mine.
Buna ziua, recomand acest cuptor, il folosesc de cateva luni, este un aparat grozav
Aragazul este de calitate buna, usor si placut de folosit. Touchpad-ul este frumos și ușor de utilizat, răspunde la atingeri ușoare și are programe care îl fac mai ușor de utilizat. Rezervorul de apă este mic, dar este suficient pentru gătit lung și de multe ori. Funcționează liniștit la semnale, colectează apa la fund și este suficient pentru două rezervoare. Minicuptorul cu convecție poate fi slab, dar își face treaba foarte bine. Il recomand, pretul este bun si produsul este de asemenea bun
Îmi place cuptorul, calitate bună și aspect bun
Am cumpărat anul trecut cuptorul cu abur de la Expondo GmbH, care părea a fi de înaltă calitate și nici nu tocmai ieftin. Trebuie sa spun un lucru: atata timp cat functioneaza cuptorul este un lucru grozav - din pacate bucuria nu a durat mult: dupa doar 5 luni aparatul a renuntat (scurtcircuit). Așa că am aplicat pentru reparație, aparatul a fost ridicat, reparat și în 3 săptămâni l-am primit înapoi. Surpriza proastă a venit la despachetare: când am îndepărtat ultimele straturi de folie cu bule, inserția de sticlă a ușii cuptorului era în fața mea în mii de mici cioburi de sticlă! Se pare ca aparatul a cazut pe jos, fie in timpul transportului, fie in departamentul de reparatii, nu stiu. Am aflat că nu eu, ci expeditorul (Expondo) trebuia să raporteze paguba furnizorului de servicii de colet. Cu toate acestea, Expondo nu era interesat de acest lucru. La început au existat câteva sugestii creative și fără sens: îmi trimiteau o ușă nouă, pe care apoi o puteam instala singur (Bună ziua??? Micile cioburi de sticlă pătrunseseră chiar prin fantele în interiorul dispozitivului!) sau puteam. Eu il folosesc pe cel voluminos ((tot foarte greu la 18 kg) duc aparatul la un colet. Le-am refuzat pe amândouă, iar în cele din urmă dispozitivul a fost ridicat pentru reparații ulterioare (nr. 2). De data asta a durat destul de mult. Când au fost întrebați, ei au spus că departamentul de reparații nu știe ce să facă (Bună ziua? Am trimis deja o descriere cuprinzătoare a daunei prin e-mail, iar imprimarea mea a descrierii deteriorării, inclusiv fotografii tipărite a fost inclusă în pachet!). Lucrurile au devenit și mai bizare două săptămâni mai târziu: dispozitivul fusese acum reparat, dar procesul nu a putut fi găsit în sistem. A fost nevoie de încă câteva e-mailuri pentru ca dispozitivul să se întoarcă în sfârșit de la reparația nr. 2. Da, ușa de sticlă fusese înlocuită, DAR: A venit aparatul – pentru a doua oară! – într-o stare mult mai proastă decât înainte de reparație: Primul lucru pe care l-am observat a fost că tava de colectare a apei avea o crăpătură lungă și un colț era rupt. In plus, nu s-a mai inchis corespunzator pentru ca duza de iesire a aburului - care probabil a fost instalata gresit - era in cale. Acum, tava de colectare a apei spartă atârna în stânga. În plus, toate cele patru picioare au fost montate atât de strâmb și strâmb încât întregul dispozitiv s-a răsturnat (picioarele din față aproape că nu mai atingeau podeaua). Placa de bază (înainte complet intactă) a fost înlocuită cu o placă de bază veche și complet înțepată (trei adâncituri clare și mari). Una peste alta: în loc de reparații, daune materiale! Tot acest scenariu se prelungește deja de 3 luni (!).După aceste două reparații nereușite (dacă s-ar putea vorbi chiar de reparații în ultimul caz!) am cerut restituirea prețului de achiziție. Din nou, mi-au spus inițial că ar trebui să trimit singur dispozitivul, că îl vor verifica în departamentul de reparații și apoi îmi vor trimite o estimare de cost (Bună ziua??? Pentru pagube, care de data aceasta a fost perfect cauzată de tehnicienii Expondo? ??). A fost nevoie de câteva e-mailuri mai energice înainte ca dispozitivul să fie în sfârșit preluat (pentru a treia oară!). Apoi au fost nesfârșite „discuții” pe e-mail cu diverșii funcționari (în schimbare constantă) până când (după 3,5 luni fără cuptor!) mi s-a restituit în sfârșit prețul de achiziție - dar după ce am dedus micul bonus pe care îl primisem pentru toate necazurile primite. . CONCLUZIE: Ma bucur ca am macar banii inapoi si nu mai trebuie sa apelez la serviciul de „reparatii” Expondo... Am cumparat anul trecut cuptorul cu abur de la Expondo, care parea a fi de calitate si nu tocmai era ieftin fie GmbH cumpărat. Trebuie sa spun un lucru: atata timp cat functioneaza cuptorul este un lucru grozav - din pacate bucuria nu a durat mult: dupa doar 5 luni aparatul a renuntat (scurtcircuit). Așa că am aplicat pentru reparație, aparatul a fost ridicat, reparat și în 3 săptămâni l-am primit înapoi. Surpriza proastă a venit la despachetare: când am îndepărtat ultimele straturi de folie cu bule, inserția de sticlă a ușii cuptorului era în fața mea în mii de mici cioburi de sticlă! Se pare ca aparatul a cazut pe jos, fie in timpul transportului, fie in departamentul de reparatii, nu stiu. Am aflat că nu eu, ci expeditorul (Expondo) trebuia să raporteze paguba furnizorului de servicii de colet. Cu toate acestea, Expondo nu era interesat de acest lucru. La început au existat câteva sugestii creative și fără sens: îmi trimiteau o ușă nouă, pe care apoi o puteam instala singur (Bună ziua??? Micile cioburi de sticlă pătrunseseră chiar prin fantele în interiorul dispozitivului!) sau puteam. Eu il folosesc pe cel voluminos ((tot foarte greu la 18 kg) duc aparatul la un colet. Le-am refuzat pe amândouă, dar în final aparatul a fost ridicat pentru reparații ulterioare (nr. 2). De data asta a durat destul de mult. Când au fost întrebați, ei au spus că departamentul de reparații nu știe ce să facă (Bună ziua? Am trimis deja o descriere cuprinzătoare a daunei prin e-mail, iar imprimarea mea a descrierii deteriorării, inclusiv fotografii tipărite a fost inclusă în pachet!). Lucrurile au devenit și mai bizare două săptămâni mai târziu: dispozitivul fusese acum reparat, dar procesul nu a putut fi găsit în sistem. A fost nevoie de încă câteva e-mailuri pentru ca dispozitivul să se întoarcă în sfârșit de la reparația nr. 2. Da, ușa de sticlă fusese înlocuită, DAR: A venit aparatul – pentru a doua oară! – într-o stare mult mai proastă decât înainte de reparație: Primul lucru pe care l-am observat a fost că tava de colectare a apei avea o crăpătură lungă și un colț era rupt. In plus, nu s-a mai inchis corespunzator pentru ca duza de iesire a aburului - care probabil a fost instalata gresit - era in cale. Acum, tava de colectare a apei spartă atârna în stânga. În plus, toate cele patru picioare au fost montate atât de strâmb și strâmb încât întregul dispozitiv s-a răsturnat (picioarele din față aproape că nu mai atingeau podeaua). Placa de bază (înainte complet intactă) a fost înlocuită cu o placă de bază veche și complet înțepată (trei adâncituri clare și mari). Una peste alta: în loc de reparații, daune materiale! Tot acest scenariu se prelungește deja de 3 luni (!).După aceste două reparații nereușite (dacă s-ar putea vorbi chiar de reparații în ultimul caz!) am cerut restituirea prețului de achiziție. Din nou, mi-au spus inițial că ar trebui să trimit singur dispozitivul, că îl vor verifica în departamentul de reparații și apoi îmi vor trimite o estimare de cost (Bună ziua??? Pentru daune, care de data aceasta a fost perfect cauzată de tehnicienii Expondo? ??). A fost nevoie de câteva e-mailuri mai energice înainte ca dispozitivul să fie în sfârșit preluat (pentru a treia oară!). Apoi au fost nesfârșite „discuții” pe e-mail cu diverșii funcționari (în schimbare constantă) până când (după 3,5 luni fără cuptor!) mi s-a restituit în sfârșit prețul de achiziție - dar după ce am dedus micul bonus pe care îl primisem pentru toate necazurile primite. . CONCLUZIE: Mă bucur că măcar am banii înapoi și nu mai trebuie să folosesc serviciul „reparații” Expondo... Nicio stea de la mine!
Răspuns de la
produsul este foarte bun, dar îi lipsește un pliant explicativ pentru pornirea și utilizarea simbolurilor
Am cumpărat vaporul pentru a coace pâine și a găti legume și nu am fost dezamăgită. Ușor de utilizat și funcția de aburire funcționează excelent.
Am comandat recent cuptorul combinat cu abur. Cuptorul este foarte bun dar am o mare problema cu acest cuptor care produce un sunet strident in mod constant in timpul setarii. Am sunat la serviciul post-vânzare pentru a semnala acest inconvenient și mi-au cerut să le trimit un filmuleț, ceea ce tocmai am făcut. Astept un raspuns. FYI, când reglez temperatura sau timpul, bipul strident este continuu. Nu știu dacă acest sunet strident continuu este normal când setez temperatura și ora și dacă este posibil să-l cobor sau să-l neutralizez. Am grijă de un copil din când în când și acest „inel” îl trezește din somn. În plus, am un câine care are atacuri de panică când aude acest sunet. Pe care îl înțeleg pentru că este la limită suportabil pentru mine. Într-adevăr păcat de cele 2 stele pentru că dacă nu a fost această problemă de sunete în timpul reglajului, i-aș fi acordat cu bucurie 5 stele.
Arată foarte incomodă și slabă
Răspuns de la
Cu multă experiență și scopul de a oferi o calitate excelentă, economisind în același timp bani, dezvoltăm propriile noastre mărci puternice, cu design durabil, „Made in Germany”. Caracterizati prin peste 1.000.000 de clienți mulțumiți, dezvoltăm constant noi metode pentru a îndeplini personal dorințele și cerințele individuale.